Zo ruim je als klusser efficiënt op

Als klusser zijnde kan het soms best voorkomen dat je al je spullen door het hele huis verspreid hebt liggen. Een klusje hier, een schroefje daar en voordat je het weet ben je alles kwijt. Zo kan je natuurlijk niet erg efficiënt werken. In dit artikel lees je een aantal tips over hoe je je werkplek netjes en opgeruimd kan houden zodat je vriendin of je vrouw je niet het huis uit gooit. 

Als eerste is het natuurlijk handig als je alle spullen die je vaak gebruikt op een plek hebt die je altijd bij je hebt. Dan heb ik het natuurlijk over een gereedschapskist. Deze dingen zijn super handig om alles georganiseerd en netjes te houden. Je kan er al je schroefjes en moertjes in kwijt die je vaak gebruikt. Je kan de kist meenemen naar de plek waar je bezig bent waardoor je je spullen makkelijk terug kan stoppen waar ze vandaan komen. 

Als tweede is het een goed idee om een plek te vinden waar je al je spullen in op kan bergen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de schuur of de garage. Zet een grote kast op deze plek en deel deze in door grote opbergdozen neer te zetten. Zo kan je alles georganiseerd opruimen en weet je altijd waar alles is. Label de dozen met de inhoud ervan. Bijvoorbeeld balkdragers of gipsplaatschroeven. Zo kan je ook in de gaten houden wanneer je nieuwe moet kopen. 

Je kan wel een mooie gereedschapskist en een mooie kast hebben, maar als je je spullen niet goed opruimt, heb je er nog steeds niets aan. Zorg dus dat je na een klus al je spullen netjes opbergt op de plek waar ze vandaan komen. Het zou zonde zijn als je zo veel moeite hebt gedaan voor opruim plekken en je ze vervolgens niet gebruikt 

http://www.bnvtools.nl